BIG COIN

آموزش قدم به قدم روش ها و استراتژی های کسب درآمد در اینترنت

BIG COIN

آموزش قدم به قدم روش ها و استراتژی های کسب درآمد در اینترنت

BIG COIN

کسب درآمد در فیس نما

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ق.ظ

احتمالا اکثر شما دوستان با سایت فیس نما آشنا هستید. سایت فیس نما امکانی جالب را برای کاربران خود تدارک دیده که در آن می توان بعد از عضویت در سایت بسیار ساده از طریق دیدن تبلیغات همانند سایت های کلیکی به کسب درآمد پرداخت .در فیس نما  شما میتوانید از طریق سیستم زیرمجموعه گیری  شغل و درآمد بسیار خوب برای خود داشته باشید.در این مطلب به کسب درآمد در شبکه اجتماعی فیس نما می پردازیم.

 

 

شبکه اجتماعی facenama در سال 91 شروع به فعالیت کرد. و به یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی تبدیل شده است.

هم اکنون امکان کسب درآمد در این سایت نیز قرار داده شده است.

این سایت در حال حاضر معتبرترین سایت کلیکی در ایران است.

در این شبکه ایرانی به دو روش می توان کسب درآمد داشت:

 

روش اول: تبلیغات کلیکی که تمامی کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

روش دوم: این روش مختص وبمستران است، که کسب درآمد از طریق  پاپ آپ و پست ثابت می باشد.
 

برای عضویت در این سایت و استفاده از تمامی امکانات این شبکه روی لینک زیر کلیک نمایید.

لینک عضویت در سایت فیس نما

بعد از ثبت نام صفحه ی زیر را مشاهده خواهید کرد.

مستطیل های قرمز مربوط به کسب درآمد می باشد.

به دو روش در فیس نما می توان کسب درآمد داشت

1-تبلیغات کلیکی : در این روش شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات انجام می دهید مبلغی معین دریافت می کنید.

نحوه کسب درآمد در فیس نما

 

 

در تصویر بالا در باکس اول مجموع درآمد های کسب شده قرار می گیرد. در این باکس می توانید موجودی فعلی ، تعداد زیرمجموعه ها و درآمد کسب شده از زیرمجموعه ها زا مشاهده نمایید.

در باکس دوم لیستی از آخرین پرداختی های سایت فیس نما را مشاهده می کنید.

در باکس سوم، لینک زیرمجموعه گیری شما قرار دارد. هر شخصی با کلیک بر روی این لینک عضو فیس نما شود و تبلیغات فیس نما را مشاهده کند ۲۰% از درامد آن شخص نصیب شما خواهد شد. لینک درج شده را برای دوستان خود ارسال کنید. در انتهای همین باکس، دکمه بازدید خودکار قرار دارد که با رنگ سبز مشخص شده است و با فشردن آن به شرط باز بودن پاپ آپ در مرورگر خود به صورت اتوماتیک می توانید به مشاهده تبلیغات بپردازید.

در باکس چهارم، تمام تبلیغات کلیکی قرار می گیرد. با کلیک بر روی هر یک از این تبلیغات، می توانید پس از گذشت ۱۵ ثانیه، مبلغ اعتبار آن تبلیغ را دریافت نمایید.با کلیک بر روی هر یک از این تبلیغات، می توانید پس از گذشت ۱۵ ثانیه، مبلغی  را دریافت می  نمایید.

نکته: در فیس نما اعتبار تبلیغات کلیکی بین ۳ تا ۵ تومان است و حداقل میزان برداشت از این سایت ۱۰۰۰۰ تومان می باشد. همچنین با توجه به تعداد تبلیغات بالای سایت، سعی کنید در طول روز ۲ الی ۳ بار به فیس نما سر بزنید و بر روی تبلیغات کلیک کنید. بهترین زمان برای مراجعه به سایت و کسب درآمد حداکثری از کلیک بر روی تبلیغات، ساعت ۱۲ شب می باشد. برای داشتن بیشترین درآمد در این سایت  سعی کنید در این ساعت تبلیغات را مشاهده نمایید.

تذکر: در تمام سایت های کلیکی از جمله فیس نما، شما تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری هستید. هر گونه تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب به حذف همه آن ها منجر می گردد. فقط یک حساب به ازای هر کامپیوتر و آی پی برای دیدن تبلیغات مجاز است و اگر با چندین حساب اقدام به مشاهده تبلیغات نمایید، تمام آن ها مسدود خواهد گردید.

نحوه کسب درآمد از جستجو در گوگل با فیس نما

  برای کسب درآمد از این شیوه کافیست مطابق تصویر و توضیحات زیر عمل بفرمایید.

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، ابتدا در داشبورد فیس نما بر روی گزینه “کسب درآمد از جستجو در گوگل” کلیک نمایید. صفحه ای برای شما باز می شود که عبارات و نام سایت ها در آن وجود دارند. بر روی دکمه “بازدید” کلیک کنید. سایت خواسته شده را در گوگل پیدا کنید و بر روی آدرس آن کلیک نمایید. این کار را برای تمام گزینه های موجود در صفحه انجام دهید. به همین راحتی درآمد این بخش را به طور کامل دریافت خواهید کرد.

چگونگی کسب درآمد از پاپ آپ در فیس نما

این روش کسب درآمد مخصوص صاحبان وب سایت و وبلاگ است.

برای کسب درآمد از این روش، پس از ورود به داشبورد، بر روی گزینه “کسب درآمد” بروید و از منوی آبشاری آن، گزینه “کسب درآمد از پاپ آپ / پست ثابت” را انتخاب کنید. در این لحظه، صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید وبلاگ و یا سایتی که قصد قرار دادن کد پاپ آپ را در آن دارید معرفی و ثبت نمایید. پس از ثبت وبسایت صبر کنید تا وضعیت وبگاه به حالت تایید شده تغییر وضعیت پیدا کند و از آن پس می توانید با قرار دادن کد پاپ آپ در وبگاه خود و با ارسال ورودی کسب درآمد کنید.

برای دریافت کد پاپ آپ، در همین صفحه، بر روی گزینه “نمایش دهندگان” بروید و از منوی آبشاری آن، گزینه “دریافت کد پاپ آپ” را انتخاب کنید. حال صفحه ای برای شما باز خواهد شد، که می توانید کد پاپ آپ مناسب نیاز خود را انتخاب و دریافت کنید. پس از این مرحله کافیست این کد را در وبگاه خود قرار دهید و به کسب درآمد از بازدیدکنندگان خود بپردازید.


نکات مهم در کسب درآمد از پاپ آپ

    قرار دادن کد در وبگاه های تایید نشده و ارسال ورودی از آن ها، درآمدی برای کاربر ندارد.
    شما می توانید کد سیستم را در چندین سایت و وبلاگ قرار دهید و محدودیتی وجود ندارد. اما حتما باید آدرس تمامی آن ها را در بخش “سایت های شما” ثبت نمایید.
    فیس نما برای هر آی پی منحصر به فرد که پاپ آپ موجود در وبگاه شما برایش باز شود، در مجموع ۵۰ ریال پرداخت می کند. (۲۵ ریال برای بار اول و ۲۵ ریال برای بار دوم در هر ۲۴ ساعت).
    افرادی که از پروکسی و سایت های تبلیغات کلیکی برای جمع کردن آی پی های پاپ آپ استفاده کنند بدون تذکر مسدود می شوند و وجهی به حساب آن ها واریز نمی شود.
    در صورت نداشتن تبلیغ فعال، تبلیغ خود فیس نما باز خواهد شد که هر آی پی ۵ ریال محاسبه می شود.

 

نحوه کسب درآمد از پست ثابت در فیس نما

این روش کسب درآمد مانند پاپ آپ، مخصوص وبمستران عزیز است.

برای کسب درآمد از این روش، پس از ورود به داشبورد، بر روی گزینه “کسب درآمد” بروید و از منوی آبشاری آن، گزینه “کسب درآمد از پاپ آپ / پست ثابت” را انتخاب کنید. در این لحظه، صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید وبلاگ و یا سایتی که قصد قرار دادن کد پست ثابت را در آن دارید معرفی و ثبت نمایید. پس از ثبت وبسایت صبر کنید تا وضعیت وبگاه به حالت تایید شده تغییر وضعیت پیدا کند و از آن پس می توانید با قرار دادن کد پست ثابت در جایگاه مناسب در وبگاه خود، به ازای هر کلیک موفق و غیر تکراری بر روی آن پست ثابت، کسب درآمد کنید.

برای دریافت کد پست ثابت، در همین صفحه، بر روی گزینه “نمایش دهندگان” بروید و از منوی آبشاری آن، گزینه “دریافت کد پست ثابت” را انتخاب کنید. حال صفحه ای برای شما باز خواهد شد، که می توانید کد پست ثابت را دریافت کنید. با قرار دادن این کد در جایگاه مناسب در سایت خود، تبلیغات به صورت یک پست در سایت شما به نمایش گذاشته خواهد شد و به ازای هر کلیک موفق و غیر تکراری روی این تبلیغ کسب درآمد خواهید کرد.


نکات مهم در کسب درآمد از پست ثابت

    قرار دادن کد در وبگاه های تایید نشده و ارسال ورودی از آن ها، درآمدی برای کاربر ندارد. البته اگر وب سایت خود را برای کسب درآمد از پاپ آپ ثبت نموده اید و تایید شده است، دیگر نیازی به ثبت مجدد همان وبسایت برای کسب درآمد از پست ثابت نیست.
    شما می توانید کد سیستم را در چندین سایت و وبلاگ قرار دهید و محدودیتی وجود ندارد. اما حتما باید آدرس تمامی آن ها را در بخش “سایت های شما” ثبت نمایید.
    وبمسترهای گرامی باید از کلیک کردن بر روی تبلیغات پست ثابت خودداری کنند. در صورت مشاهده حساب آن ها بدون تذکر مسدود خواهد شد و وجهی به آن ها پرداخت نخواهد شد.
    درامد از هر کلیک پست ثابت ۳۰ تومان می باشد و اگر تبلیغ فعال وجود نداشت و تبلیغ فیس نما کلیک خورد هر کلیک ۱۵ تومان محاسبه می شود.
    هر گونه روش غیر واقعی برای ایجاد کلیک های تقلبی بر روی تبلیغات درج شده در سیستم پست ثابت باعث حذف وب سایت از لیست سایت های تایید شده خواهد شد و درآمد کاربر کاملا حذف خواهد شد.

 

جذب زیرمجموعه مستقیم در فیس نما

جذب زیرمجموعه مستقیم مهم ترین قدم و راز رسیدن به درآمد مطلوب در فیس نما می باشد. هر شخصی که توسط شما به فیس نما معرفی شود و تبلیغات کلیکی را مشاهده کند ۲۰% از درآمدش نصیب شما خواهد شد.


جذب زیرمجموعه

۱- وبلاگ یا سایتی داشته باشید ولینک زیر مجموعه گیری خود را در آن قرار دهید.

۲- لینک زیرمجموعه گیری خود را در گروه و کانال های پرطرفدار شبکه های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی ایرانی قرار دهید.

۳- در سایت های دیگر (کلیکی، تبلیغاتی و … ) لینک زیر مجموعه گیری خود را ثبت کرده و به سایر کاربران اینترنت  نمایش دهید.

۴- لینک زیرمجموعه گیری خود را به همراه توضیحات درباره کسب درآمد در فیس نما به ایمیل افراد به صورت گروهی ارسال نمایید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد هر سوالی در مورد این سایت داشته باشید در قسمت دیدگاه ها پاسخ خواهم داد.

 

درآمد ویژه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی