BIG COIN

آموزش قدم به قدم روش ها و استراتژی های کسب درآمد در اینترنت

BIG COIN

آموزش قدم به قدم روش ها و استراتژی های کسب درآمد در اینترنت

BIG COIN

سایت Ojooo و نحوه فعالیت و کسب درآمد دلاری در آن

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ب.ظ

 

 

 

سایت ojooo و کسب درآمد از ojooo wad  (اوجو واد) معتبرترین سایت کلیکی خارجی

سایت ojooo یکی از کامل ترین و معتبرترین سایت های کلیکی خارجی می باشد که در لیست بهترین سایت های کلیکی 2019 قرار دارد. در این مطلب در مورد نحوه کار با پنل کاربری و کسب درآمد از این سایت کلیکی معتبر توضیح می دهم.

 در این سایت شما می تونید با 10 دقیقه زمان گذاشتن به صورت روزانه برای دیدن تبلیغات به دلار کسب درآمد داشته باشید. برای کسب درآمد خوب تو این سایت نیازی به سرمایه گذاری ندارید و می تونید با کمی صبر و انجام استراتژی های مناسب به درآمد ثابت و مطلوبی برسید.

 

معرفی سایت Ojooo Wad

این سایت کلیکی در اواخر سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. مالک این سایت آقای مایکل تیز است و آن را در آلمان و لهستان اداره می کند. تعداد کاربران سایت 21 میلیون نفر می باشد.

سایت اوجو پتانسیل کسب درآمد خوب را دارد و در صورتی که صبر و همت کافی داشته باشید و اصولی عمل نمایید، کسب درآمد میلیونی از آن میسر است.در حال حاضر افرادی هستند که ماهانه حدود 1000 دلار از این سایت کسب درآمد دارند. به خصوص این روزها با توجه به ارزش دلار توصیه می کنیم فعالیت در این سایت را از دست ندهید.

 

 

 

روش ثبت نام در سایت Ojooo wad

 

ابتدا وارد لینک زیر شوید.

ثبت نام در سایت OJOOO

 

 

register2

 

 

وارد صفحه ثبت نام سایت شده و فرم زیر را پر نمایید.

   Username  نام کاربری

   Password رمزعبور    (باید تعداد کاراکترهای رمز انتخابی بیش از ۸ باشد و ترکیبی از اعداد و حروف استفاده گردد. و یکی از حروف بزرگ نوشته شود.)

 Confirm password تکرار رمز عبور

  Account e-mail ایمیل معتبر

  Referral عبارت موجود در این کادر را بدون تغییر باقی بگذارید.

 

سپس Captcha را حل کنید، گزینه “Yes” را  انتخاب نمایید و  بر روی “Register کلیک کنید.

در این لحظه به صفحه ای هدایت می شوید که باید ایمیل خود را تایید نمایید. پس به ایمیل خود مراجعه کنید و کد تایید را کپی و در فیلد “Your verification code وارد نمایید و بر روی دکمه “Verify کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل گردد.

حال بر روی login کلیک کرده نام کاربری و پسورد را وارد کرده و وارد سایت شوید.

 

تذکر: برای وارد شدن به سایت ojooo نیاز به استفاده از فیل تر شکن نیست و استفاده از فیل تر شکن برای دیدن یک سری از تبلیغات که با ip ایران باز نمی شود بر خلاف قوانین سایت می باشد.

 

در مطلب زیر برای آشنایی بیشتر شما با سایت ojooo تمام گزینه ها و کاربرد آن ها توضیح داده شده است.

شما برای کسب درآمد در این سایت بیشتر با دو بخش paid to click ads و  OjoooGrid

سروکار دارید که  روزانه فعالیت در این دو بخش 10  دقیقه زمان می گیرد. و به محض رسیدن درآمدتان به 0.2 دلار حتما باید رفرال (زیرمجموعه) اجاره کنید. با اینکار علاوه بر درآمد بابت دیدن تبلیغات، کمیسیون درآمد زیرمجموعه هایتان نیز به شما تعلق می گیرد.

چنانچه در این سایت فعال باشید و درآمد خود را صرف اجاره زیرمجموعه کنید، پس از 3 الی 4ماه می توانید ۱۰۰ زیرمجموعه اجاره کنید که درآمد تان به روزی ۱.۲ الی ۱.۴ دلار میرسد. با همین استراتژی اگر تعداد زیر مجموعه های اجاره ای خود را به ۱۰۰۰ برسانید ( البته نیاز به آپگرید خواهید داشت، زیرا در حالت استاندارد بیش از ۲۰۰ ریفرال نمی توانید اجاره کنید ) می توانید روزانه بین ۱۲ الی ۱۴ دلار و ماهانه بیش از ۳۵۰ دلار از اوجو درآمد دلاری داشته باشید.

 

نحوه فعالیت در سایت ojooo wad : این گزینه Paid to click ads مربوط به مشاهده تبلیغات است. با کلیک بر روی این گزینه وارد بخش تبلیغات کلیکی می شوید و می توانید به کسب درآمد از مشاهده تبلیغات بپردازید.

 

 

 

register4

 

 

  Offers با کلیک بر روی این گزینه با قسمت های  زیر مواجه می شوید که عبارتند از:

Coinflip

در این قسمت شما می توانید در یک شرطبندی شرکت کنید.در صورت برنده شدن مبلغی را که تعیین می کنید دریافت می کنید در غیر اینصورت همان مبلغ تعیین شده از حساب شما کسر خواهد شد.پیشنهاد می شود در این شرطبندی شرکت نکنید.

 

 Traffic Exchange

این گزینه مربوط به تبادل ترافیک رایگان می باشد. با کلیک بر روی دکمه “Start autosurf to earn minutes” می توانید به صورت اتوماتیک به مشاهده تبلیغات وب سایت های موجود در این بخش بپردازید.

این گزینه مربوط به مشاهده ی نوعی از تبلیغات و کسب درآمد از آن ها است اما متاسفانه تبلیغات این بخش اصولا با ip ایران قابل مشاهده نمی باشد.

 

 Minutestaff  

دراین قسمت روش های مختلفی برای کسب درآمد قرار داده شده است و هر روش، دارای دستورالعمل هایی می باشد که در زیر Instructions می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

 

    Personaly

این گزینه هم مربوط به مشاهده ی نوعی خاص از تبلیغات است اما این بخش هم اصولا با  ip ایران قابل دسترس نیست.

 

    Ojooo Grid

Grid یک ناحیه ۲۰در۲۰ قابل کلیک است که ۴۰۰ نقطه برروی آن برای کلیک کردن وجود دارد. کاربر باید برروی یکی از این نقاط کلیک کند تا تبلیغ شروع به نمایش کند. در پایان شما “ممکن است” که پاداش دریافت کنید. میزان پاداش کاملا بستگی به شانس دارد و هیچ منطقی جز شانس در آن وجود ندارد.(من خودم تا 2 دلار هم تجربه دریافت پاداش رو داشتم)

 

    OfferToro

این بخش یکی دیگر از روش های برای کسب درآمد در سایت اجوو می باشد. با کلیک بر روی این گزینه به صفحه ای هدایت می شوید که در آن پیشنهادهایی را مشاهده می نمایید. این پیشنهادها شامل ثبت نام در یک سایت و انجام عملی مشخص، شرکت در نظرسنجی ها و یا نصب یک اپلیکیشن است. برای دریافت امتیازات هر آفر، باید دستورالعمل های خواسته شده را به صورت کامل به انجام رسانید.

 

    Wannads

این بخش هم مشابه بخش OfferToro است و در آن آفرهای متفاوتی برای کسب درآمد قرار داده شده است که با انجام آن ها می توانید درآمد خود را در سایت ojooo افزایش دهید.

 

register3

 

 

Advertise

این گزینه مربوط به سفارش تبلیغات در سایت ojooo  می باشد. با کلیک بر روی این گزینه می توانید بسته های مختلف تبلیغاتی در سایت اوجو را مشاهده کنید و اگر قصد تبلیغ در سایت را دارید، آن ها را خریداری نمایید.

 

 Forum

این گزینه شما را به انجمن سایت ojooo هدایت خواهد کرد.

 

نام کاربری:

 این گزینه شما را به صفحه اصلی اکانت خود در سایت واد اجو هدایت می کند. در این صفحه تمام اطلاعات مدیریت حسابتان قرار دارد.

 

 Referral Tools

با کلیک بر روی این گزینه به لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری خود در سایت اوجو دسترسی خواهید داشت.

 

Logout

از حساب کاربری خود در سایت wad.ojooo.com خارج خواهید شد.

 

register5

 

 

 

Affiliate Program

در این بخش شما می توانید برنامه های مختلف و وابسته به مجموعه Ojooo را مشاهده کنید و با بازاریابی و جذب رفرال برای آن ها به کسب درآمد بپردازید.

 

Settings

با کلیک بر روی این گزینه به صفحه تنظیمات شخصی هدایت خواهید شد. در این بخش می توانید به مدیریت ایمیل، شماره حساب خود، تنظیمات اکانت شما در انجمن سایت کلیکی ojooo و همچنین تغییر رمزعبور بپردازید.

 

Referrals

در این بخش می توانید به مشاهده و مدیریت زیرمجموعه های خود بپردازید. پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای با دسته بندی های زیر برای شما باز خواهد شد که به توضیح این دسته بندی ها خواهیم پرداخت.

 

Direct referrals در این صفحه تمام زیرمجموعه های مستقیم خود را می توانید مشاهده و مدیریت نمایید. در سایت ojooo شما از رفرال های مستقیم زیرمجموعه های مستقیم خود نیز کسب درآمد خواهید کرد. بنابراین در این صفحه علاوه بر زیرمجموعه های مستقیم خود، تعداد زیرمجموعه های مستقیم هر یک از رفرال هایتان را نیز مشاهده خواهید نمود.

 Rented Referrals در این صفحه تمام زیرمجموعه های اجاره ای خود را می توانید مشاهده و مدیریت نمایید. همچنین می توانید اقدام به اجاره زیرمجموعه های جدید فرمایید.

 Referral Tools با کلیک بر روی این گزینه به لینک و بنرهای زیرمجموعه گیری خود در سایت اوجو دسترسی خواهید داشت.

 Statistics در این صفحه نمودارهایی مانند نمودار کلیک های خود، زیرمجموعه هایتان و درآمد شما از کلیک زیرمجموعه های مستقیم را مشاهده خواهید کرد.

 

Purchase

با کلیک بر روی این گزینه به بخش خرید در سایت اوجو وارد می شوید. پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای با دسته بندی های زیر برای شما باز خواهد شد .

    Buy upgrade با کلیک بر روی این گزینه به صفحه ای منتقل می شوید که در آن اطلاعات انواع حساب های کاربری در سایت ojooo wad و قیمت هر یک را مشاهده خواهید نمود. همچنین در این بخش می توانید به ارتقا حساب کاربری خود نیز بپردازید.

    Purchase referrals با کلیک بر روی این گزینه می توانید به اجاره کردن زیر مجموعه در سایت کلیکی ojooo بپردازید. در جدول اول نرخ اجاره زیرمجموعه با توجه به تعداد زیرمجموعه هایی که هر کاربر در اختیار دارد، مشخص شده است و در جدول دوم شما می توانید پک های زیرمجموعه های اجاره ای را متناسب با بودجه خود برای ۳۰ روز اجاره فرمایید.

    Fund purchase balance با استفاده از این گزینه می توانید به حساب خرید خود در سایت ojooo پول واریز نمایید. از موجودی این حساب می توان برای اموری مانند اجاره زیرمجموعه و ارتقا حساب کاربری استفاده نمود.

    Inovoices / bills- در این بخش می توانید صورت حساب های صادر شده توسط سایت اوجو واد برای خود را ملاحظه فرمایید.

 

 History  

در این بخش سوابق فعالیت خود در بخش های مختلف سایت ojooo را مشاهده خواهید کرد که شامل گزینه های زیر می شود:

    General History در این صفحه تاریخچه موارد عمومی فعالیت شما در سایت اجو واد مانند پرداخت ها، برداشت ها، ثبت نام، آپگرید کردن، فعالیت زیر مجموعه ها و غیره قابل رویت است.

    Offerwall history در این بخش به مشاهده ی تاریخچه ی offerwall های انجام شده می پردازید.

    Advertisment history در این بخش به تاریخچه ی مشاهده تبلیغات دسترسی پیدا می کنید.

    Traffic exchange history این گزینه مربوط به مشاهده ی تاریخچه ی سورف های شما در سایت ojooo wad می باشد.

    OjoooGrid history این گزینه هم مربوط به تاریخچه ی فعالیت شما در بخش “OjoooGrid” می باشد.

 

Cash out funds  در این بخش می توانید در خواست برداشت درآمد خود را ثبت نمایید. حداقل مبلغ برداشت شما برای بار اول ۲ دلار می باشد.

 

برای شارژ حساب خود در اوجو با بیت کوین مراحل زیر را انجام دهید.

    برروی گزینه Purchase در سمت چپ پنل خود کلیک کنید.

     سپس گزینه Fund Purchase Balance را انتخاب نمایید.

    گزینه Bitcoin را انتخاب کنید.

    در صحفه جدید مبلغی که می خواهید حساب خود را شارژ کنید وارد نمایید.

    QR Code دریافتی در صفحه جدید را از طریق کیف پول بیت کوین خود اسکن کنید تا عملیات پرداخت تکمیل شود.

    چند دقیقه منتظر بمانید تا مبلغ به حسابتان افزوده شود.

 

مفهوم کلمات مهم موجود در Account Statistics

    Membership نوع عضویت شما را در سایت واد اجوو نشان می دهد.

    Total clicks مجموع کلیک های شما را نشان می دهد.

    Direct Referrals تعداد زیرمجموعه های مستقیم شما را نشان می دهد.

    Rented Referrals تعداد زیر مجموعه های اجاره ای شما را نشان می دهد.

    Total Referrals مجموع زیرمجموعه های شما در سایت ojooo را نشان می دهد.

    Total Referral Click مجموع کلیک های زیرمجموعه های شما را نشان می دهد.

    Current balance مجموع درآمد کسب شده شما در سایت ojooo که قابل انتقال به حساب شخصی شما می باشد.

     Purchase balance موجودی حساب خرید شما در سایت اجوو که از آن می توان برای اموری مانند اجاره زیرمجموعه و ارتقا حساب کاربری استفاده نمود.

  Traffic exchange balance مجموع دقایقی که از طریق سورف در بخش Traffic  Exchange کسب نموده اید.

    Amount Paid مجموع مبالغ پرداخت شده را نشان می دهد.

 

 نحوه مشاهده تبلیغات

ابتدا از منوی فوقانی سایت گزینه ی “Paid to click ads” را انتخاب نمایید. حال تبلیغات کلیکی را مشاهده می کنید. برای مشاهده تبلیغات ابتدا روی باکس تبلیغ مورد نظر کلیک فرمایید. سپس تب جدیدی در مرورگر شما باز می شود. این تب را نبندید و اجازه دهید زمان مورد نیاز طی شود. در انتها درآمد به حساب شما در سایت wad ojooo اضافه می گردد.

برای مشاهده درآمدتان روی نام کاربری کلیک کرده و قسمت current balance میزان درآمدتان از سایت را نشان می دهد.

 

تذکر: برای هر IP   یا دستگاه wifi و هر کامپیوتر فقط می توانید یک حساب داشته باشید در غیر این صورت تمامی حساب های شما بسته خواهد شد. 

 در تمام سایت های کلیکی، شما تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری هستید. هر گونه تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب به   ختم همه آن ها منجر می گردد.

 اگر ظرف مدت ۶۰ روز به حساب خود در سایت ojooo wad وارد نشوید، حساب شما و درآمد آن بلوکه خواهد گردید.

 

 همچنین قابل ذکر است که اگر دنبال درآمد میلیونی در ماه اول هستید  از کار در این سایت خودداری کنید . این سایت جهت درآمد مناسب حداقل نیاز به 6 ماه کلیک روزانه دارد و باید روزانه ۱۵ دقیقه وقت جهت درآمد زایی صرف کنید.

 

بهترین استراتژی برای کسب درآمد دلاری از سایت کلیکی اوجو :

روش اول : کسب درآمد با دیدن تبلیغات

شرط اول برای موفقیت در سایت ojooo wad انجام کلیک های روزانه است. پس سعی کنید همواره کلیک های روزانه خود را در بخش Paid to click ads انجام دهید.

برای اینکه بتوانید درآمد خود را در اوجو بالا ببرید باید ابتدا هرروز برروی تمام تبلیغات کلیک کنید. برای این کار نیاز دارید که روزانه حداقل ۲ بار یکبار صبح و یکبار بعدازظهر یا شب به سایت یا اپلیکیشن موبایل اوجو سر بزنید.

در اغلب موارد زمان دیدن هر تبلیغ ۵ ثانیه است و درآمد شما از دیدن هر کدام ۰.۰۰۱ دلار خواهد بود. فراموش نکنید که وقتی باید تبلیغ را ببندید که زمان نمایش آن تمام شده باشد.

وقتیکه شما اکانت خود را به سطوح بالاتر ارتقا دهید، تعداد تبلیغات نیز بیشتر می شود و می توانید درآمد دلاری بیشتری کسب کنید.

روش دوم : Ojooo Grid

روش سوم : پیشنهادها Offers

برای کسب درآمد از سایت کلیکی Ojooo راهی غیر از تماشای تبلیغات نیز وجود دارد و آن نیز تکمیل کردن offer ها است. البته با توجه به تحریم بودن ایران بیشتر این بخش ها در دسترس نمی باشد.

روش چهارم : درآمد از معرفی ریفرال (زیر مجموعه)

قدم بعدی که مهم ترین قدم و سودآورترین قدم برای شماست، جذب زیرمجموعه مستقیم است. فراموش نکنید که در تمام سایت های کلیکی جذب زیر مجموعه مستقیم، سودآورترین بخش کار می باشد.

شما از کلیک های زیرمجموعه های  مستقیم و غیر مستقیم خود می توانید کسب درآمد کنید. زیرمجموعه های مستقیم آنهایی هستند که از طریق شما عضو Ojooo شده اند و زیرمجموعه های  غیر مستقیم آنهایی هستند که برای مدت کوتاهی اجاره کرده اید.

بسته به سطحی عضویت، هر کاربر مبلغ متفاوتی از کلیک های زیرمجموعه های خود کمیسیون دریافت می کند.

 

نکته :شما نیاز دارید که حد اقل ۴ کلیک روزانه داشته باشید تا کمیسیون زیرمجموعه ها به حسابتان واریز شود.

 

AutoPay یا پرداخت خودکار چیست؟

پرداخت خودکار ساده ترین روش برای تمدید زیرمجموعه ها می باشد.

هنگامی که پرداخت خودکار فعال باشد، به صورت اتوماتیک هزینه تمدید زیرمجموعه اجاره ای از حساب خرید شما در سایت Ojooo Wad کسر می گردد.

روش پنجم : جمع آوری تکه های پازل

یکی از نکات جالب در اوجو، امکان برنده شده کارت های آمازون، موبایل، هدفون و غیره است. اگر شما حساب کاربری خود را به Economy Lite ارتقا دهید می توانید قسمت های پازل هایی که برروی تبلیغات می آیند را جمع آوری کنید و شانس خود را برای برنده شدن کارت های هدیه آمازون یا بقیه جوایز بالاتر ببرید. از بین افرادی که این پازل ها را تکمیل می کنند قرعه کشی می شود و برنده ها جوایز خود را دریافت می کنند. جمع آوری تکه های پازل به صورت مداوم باید صورت گیرد تا شانس برنده شدن در قرعه کشی افزایش یابد.

 

اگر نمی توانید از روش های جذب زیر مجموعه مستقیم استفاده کنید، زیرمجموعه اجاره ای این سایت بسیار پویا و منحصر بفرد است. بعد از اینکه درآمد شما به اندازه اجاره زیر مجموعه یعنی (۰.۲ دلار) رسید، شروع به اجاره زیرمجموعه کنید. این استراتژی در اوجو بسیار مناسب است. اگر زیر مجموعه اجاره ای شما ۷ روز فعالیت نکند خود سایت آن را با زیرمجموعه دیگری به صورت رایگان تعویض می کند.

 

روش های پرداخت در این سایت کلیکی Paypal ،Payza و بیت کوین است. چنانچه خودتان این حساب ها را ندارید می توانید زمان برداشت پول از خدمات شرکت هایی که این حساب ها را دارند استفاده کنید و درآمد خود را در حساب بانک ایران خود دریافت کنید. یا اینکه یک حساب مجازی بیت کوین برای خود افتتاح کنید.

(فعلا به این حساب نیاز ندارید تا مقدار درآمدتان زیاد شود.).
بعد از اینکه بیت کوین را به حساب بلاک چین منتقل کردید میتوانید توسط سایت‌های صرافی بفروش برسانید که تبدیل به ریال شده و به شماره کارت خودتان منتقل میشود. نمونه سایت معتبر صرافی: exchanging.ir و extoman.com

برای آموزش ایجاد حساب بیت کوین در بلاک چین وارد لینک زیر شوید.

 

آموزش ایجاد حساب بیت کوین و دریافت درآمدتان از سایت ojooo

 

باز کردن حساب در بلاک چین

 

برای عضویت در اوجو و کسب درآمد چهار سطح مختلف وجود دارد. standard, Economy Lite , Economy , privilege

 

برای عضویت در سطح استاندارد نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و می توانید رایگان عضو سایت شوید و با دیدن تبلیغات آن به کسب درآمد به دلار بپردازید. اما برای عضویت در سطح Economy Lite مبلغ ۲ دلار ماهیانه، Economy مبلغ ۲۰ دلار در ماه و همچنین برای سطح Privilege حق عضویت ماهانه ۴۰ دلاری وجود دارد.

 

نکات برای درآمد بیشتر در اوجو:

    هر روز بیش از ۲ بار در فاصله های زمانی مشخص سایت و اپلیکیشن اوجو را برای تبلیغات جدید باز کنید. اپلیکیشن اوجو را می توانید در گوگل پلی دانلود کنید.

    حتما افزونه الکسا را برروی جستجوگر خود نصب کنید. بعضی از تبلیغات تنها در صورت فعال بودن این افزونه به نمایش می آیند.

    هم سایت و هم اپلیکیشن موبایل اوجو را داشته باشید زیرا برخی از تبلیغات تنها در موبایل و برخی تنها در سایت موجود هستند.

نکته 1: انجام آفرهای بخش Wannads و OfferToro برای کسب درآمد بیشتر

نکته 2: AutoPay را برای رفرال هایی که میانگین کلیک آنها بالای 2.5 هست فعال کنید.

نکته3: حتما لینک زیرمجموعه گیری خود را در گروه ها و کانال های پرطرفدار و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام قرار دهید.

نکته 4: سودآورترین روش در همه ی سایت های کلیکی جذب زیرمجموعه مستقیم است .

 

   حداقل برداشت برای همه کاربران سایت ۲ دلار است. اما برای کاربران عادی سطح (standard) در دفعه اول ۲ دلار و در دفعات بعد ۶ دلار می باشد.

 

امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشد. اگر سوالی در رابطه با سایت ojooo wad دارید در قسمت نظرات حتما پاسخ خواهم داد.

 

آموزش استخراج رایگان بیت کوین بدون سرمایه گذاری در لینک زیر

 

کسب درآمد میلیونی با مرورگر Cryptotab 

 

 

 

یک پیشنهاد عالی برای شما که به دنبال کسب درآمد در اینترنت هستید! درآمد میلیونی به روش عاالی با چند ساعت آموزش تخصصی!

 

درآمد ویژه

 

 

آموزش فروشندگی در ebay (دومین خرده فروش بزرگ دنیا)

 

 

 

 

  پکیج کسب درآمد از اینترنت فوق ویژه VIP

 

 

 

 

پکیج کسب درآمد اینترنتی + طرح کار در منزل

 

تتتتت

 

 

 

 

 

نظرات  (۵)

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۷ مهدی عسکرپور

ویرایش دلخواهتون انجام شد.

ویرایش دیگه ای میخواید؟

واقعا ممنونم. خیلی لطف کردی. من شما روبه کسایی که می خوان ی وبلاگ یا وبسایت خوب داشته باشن معرفی می کنم.

طراحی و ویرایش وبلاگ

۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۸:۳۴ فاطمه گلسرخی

جالبه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** *** ***** **** 

وبلاگ خیلی خوبی دارین

******* **** ***** ****

البته هنوز اول کارمونه ولی به حمایت نیاز داریم😊

 

http://blue-apple.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی