BIG COIN

آموزش قدم به قدم روش ها و استراتژی های کسب درآمد در اینترنت

BIG COIN

آموزش قدم به قدم روش ها و استراتژی های کسب درآمد در اینترنت

BIG COIN

آموزش ساخت حساب بیت کوین در بلاک چین

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶ ق.ظ

 

 

 

سایت بلاک چین  یکی از اولین سرویس دهنده‌های حساب یا کیف پول  (wallet) بیت کوین است که  کیف پول آن علاوه بر بیت کوین از بیت کوین کش، اتریوم، استلار و دلار پاکس نیز پشتیبانی می‌کند. در این آموزش، تمرکز ما روی ساخت کیف پول بیت کوین است اما با ساخت حساب در سایت بلاک چین، علاوه بر بیت کوین شما دارای کیف پول بیت کوین کش، اتریوم و استلار نیز می‌شوید.سایت بلاک چین  فیلتر نیست ولی قسمتهایی از کیف پول بلاک چین  فیلتر است و  لازم است برای ساخت حساب از وی پی ان استفاده کنید.

 

پیش از ساخت کیف پول بیت کوین، روی سیستم خودتان یک آنتی ویروس-اینترنت سکیوریتی معتبر نصب کنید. پس از نصب، اینترنت سکیوریتی را آپدیت کرده و سیستم خودتان را اسکن کنید تا از عدم وجود هرگونه بدافزار در سیستم مطمین شوید. به دلیل اینکه بدافزارهای زیادی  در زمینه بیت کوین وجود دارند.
سریعترین و راحت‌ترین روش ساخت کیف پول بیت کوین ، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت کیف پول در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

 

ساخت کیف پول در بلاک چین

 

در لینک بالا، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می‌کنید که جهت ساخت کیف پول لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب کنید و دکمه continue را کلیک کنید تا کیف پول برای شما ساخته شود!

 

 

 

 

صفحه ورود اطلاعات


چنانچه کیف پول شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، به صفحه‌ای مشابه شکل زیر هدایت می‌شوید. همچنین یک ایمیل برای تایید صحت ایمیل شما ارسال می‌شود که باید روی لینک آن کلیک کنید.

 

 

 

کیف پول بیت کوین در بلاک چین


برای مشاهده آیدی کیف پولتان، ابتدا روی گزینه Settings کلیک کنید(1) و سپس General را انتخاب کنید(2). این رشته، آی دی کیف پول شماست و برای لاگین به حساب بیت کوین استفاده می‌شود. آی دی کیف پول شما شناسه منحصر به فرد و متعلق به شماست. از این شناسه می‌توانید برای ورود و دسترسی به کیف پول خود استفاده کنید.این شناسه برای ارسال یا دریافت بیت کوین نیست. آی دی کیف پول خودتان را با دیگران به اشتراک نگذارید.

 

 

 

 

اکنون برای دریافت بیت کوین از دیگران نیاز به آدرس بیت کوین دارید. برای دریافت آدرس بیت کوین یا آدرس اتریوم یا آدرس بیت کوین کش یا آدرس استلار، در حساب خودتان روی دکمه Request (1) کلیک کنید و در صفحه باز شده پس از انتخاب ارز مورد نظر خود(2) ،یک آدرس جدید مربوط به همان ارز  نمایش داده می‌شود. این آدرس را می‌توانید به دیگران  بدهید تا ارز مورد نظر شما را به آن ارسال کنند.

 


برای ارسال بیت کوین(یا اتریوم، یا بیت کوین کش یا استلار) به حساب دیگران، مطابق شکل زیر روی گزینه Send (1) کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل باز شود. در این صفحه لازم است پس از انتخاب بیت کوین(یا ارزی که قصد انتقال آن را دارید)(2)، آدرس بیت کوین گیرنده و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Continue را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در کیف پول شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و به آدرس مورد نظر ارسال می‌شود.

 

 

 

توجه داشته باشید که مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر می‌شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می‌توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید(3). توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنش‌های شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنش‌های شما از اولویت بالاتری برخوردار می‌شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می‌گیرد.
برای سادگی در تعیین مقدار کارمزد، کیف پول بلاک چین 2 گزینه Regular که کارمزد معمولی است و تایید تراکنش ممکن است زمان بر باشد و گزینه Priority که کارمزد بالا است و تایید تراکنش معمولاً زودتر انجام می‌شود را قرار داده و یکی از این ها را می‌توانید انتخاب نمایید.

 

گزینه‌های امنیتی:


امنیت کیف پول بیت کوین، اولین و مهمترین چیز است. برای مشاهده گزینه‌های امنیتی روی گزینه Security Center کلیک کنید. در این بخش در صورتی که هنوز ایمیل خودتان را تایید نکرده‌اید با استفاده از گزینه Verify Email آن را تایید کنید.

 

 

 



سپس شناسایی 2مرحله‌ای (Two-Step Verification) را فعال کنید. با فعال شدن این گزینه، در زمان ورود به کیف پول بلاک چین، علاوه بر رمز عبور که قبلا انتخاب کرده‌اید، یک رمز یک‌بارمصرف نیز لازم است. این رمز یکبار مصرف بسته به انتخاب شما یا به صورت پیامک به تلفن همراه شما ارسال می‌شود یا از طریق یک اپلیکیشن مانند گوگل آتِنتیکِیتور یا «یو بی کی» که روی تلفن همراه شما نصب شده‌اند، تولید می‌شود. برای فعال کردن شناسایی 2 مرحله‌ای روی Enable کلیک کنید و از بین گزینه‌های موجود که شامل ارسال پیامک، آتنتیکیتور و یوبی کی است، هر کدام که مناسب شما است را انتخاب کنید و آن را فعال نمایید.

 

 

 


در صورت انتخاب آتنتیکیتور، یک بارکد ماتریسی نمایش داده می‌شود که لازم است آن را با اپلیکیشن آتنتیکیتور که روی تلفن همراه خودتان نصب کردید اسکن کنید و سپس کد یک بار مصرف تولید شده را در کیف پول خودتان ثبت کرده و روی Verify کلیک نمایید تا شناسایی 2 مرحله‌ای فعال شود.

 

 

 

 

در آخرین بخش گزینه‌های امنیتی باید عبارت بازیابی(Backup Phrase) خودتان را دریافت کنید. اگر زمانی رمز عبور خودتان را فراموش کنید و یا سایت بلاک چین در دسترس نباشد، می‌توانید از این عبارت بازیابی برای دسترسی به کیف پول و ارز خود استفاده نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور اگر این عبارت بازیابی را نداشته باشید، هیچ راهی برای دسترسی به حساب خودتان و بازیابی موجودی آن نیست. جهت دریافت عبارت بازیابی ابتدا روی گزینه Back Up Funds کلیک کنید تا عبارت بازیابی که شامل 12 کلمه است را مشاهده کنید و این کلمات را به همان ترتیب یادداشت کنید و در جایی امن نگهداری کنید.

 

دستیابی به کلید خصوصی اتریوم


جهت دستیابی به کلید خصوصی آدرس اتریوم ، طبق شکل زیر روی گزینه Export Private Key کلیک کنید. برای دسترسی به کلید خصوصی مربوط به آدرس‌های آرشیو شده، روی گزینه Export Archived Private Key کلیک کنید.

 

 

 


یک هشدار مطابق شکل زیر به شما نشان داده می‌شود نا به شما اطلاع دهد که اگر کلید خصوصی را در دسترس دیگران قرار دهید، می‌توانند اتریوم موجود در حساب شما را برداشت کنند. اگر مطمئن هستید که می‌خواهید به کلید خصوصتان دسترسی پیدا کنید باید روی دکمه Continue کلید کنید.

 


 

حالا پسورد اصلی حساب بلاک چین درخواست می‌شود که باید آن را درج کنید و روی دکمه Submit کلیک نمایید.

 

 



اکنون مطابق شکل زیر کلید خصوصی و آدرس اتریوم شما نمایش داده می‌شود. با ذخیره کردن این کلید خصوصی حتی در صورتی که دسترسی به حساب بلاک چین خودتان را از دست بدهید می‌توانید موجودی آدرس اتریوم خودتان را از طریق والت های دیگر که گزینه Import Private Key را داشته باشند خرج کنید.

 

 

 

منبع: سایت کوین سرا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی